i love the way you lie

och rubriken var helt riktad till mig själv för att jag lovar uppdatering men ändå rör jag inte på fläsket och skriver nåt, ogillas skarpt. Men nu så gör vi ett nytt försök!

Dom senaste dagarna har gått åt till att vara ute och vara allmänt social med massa människor. Det som har stått mest i fokus har varit Pontus, och jag klagar inte. vi har varit ute och träffat folk och farit runt i borlänge som yra höns, men det är ju så det ska vara va? inte sitta hemma å dega som jag faktiskt (dukti' chey) gör just nu! hade faktiskt planer på att dra ut och kirra lite, men min magkatarr sa ifrån så för första gången på några månader sitter jag hemma helt själv på en lördagskväll! Det var ju välbehövligt iallafall, så det fick bli så för denna gång. Men nästa helg kör vi igen!
Gårdagen var dock lite mindre lyckad, hade hänt lite saker så jag var opepp till tusen. men jag drog ut med pontus iallafall och vi hamnade nånstans vid domnarvet. började helt okej, jag kunde väl ha bjudit mer på mig själv men vafan, vissa dagar orkar man bara inte. en av höjdpunkterna var iallafall att jag fick träffa gina igen, hon är så sjukt söt alltså! är riktigt glad att jag träffat dig gumman! (L)
kvällen fortsatte och jag fick höra massa skitsnack, helt ovärt. sen skulle vi dra hem och då hände det ännu fler saker så det vart helt misslyckat. men tillslut kom jag och pontus hem till mig och vi däckade i sängen båda två och sov som stockar.
imorse blev vi väckta av mamma som dunkade på dörren och skrek att det var lunch(?) så då lunka vi ner och käkade lite. sen hjälpte vi till att röja ut saker från garaget och lite annat på gården, rätt drygt var det men vi fick mycket gjort! det känns faktiskt jävligt skönt. sen blev det lite fika å sånt, rätt värt alltså! efter det åkte pontus iväg och jag drog till stallet, sen blev det käk med massa! astrevligt! (:

nu ska jag bara ta det lugnt och låta magen vila, vart kom grejen med att lida av stress från egentligen? typ helt random, men aja. det mesta ska ju drabba mig tydligen haha ):
har inge mer att skriva, känns som att jag har fått med en hel del ändå. så från och med nu ska vi se om jag lyckas hålla mig aktiv! hm (:
ha det bäst folk's!


alltid lika snygg hahah!

pusstjao'
/ aPersson

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag älskar dig gumman <3

2010-10-03 @ 23:00:08
URL: http://georgianak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0