måndag 20:51

denna dag har varit dryg som 17, var sjukt seg på att komma upp imorse och det blev ju inte bättre när man tänkte på bussresan in till falun som skulle komma. somnade nästan, tror fan jag gjorde det en liten stund för helt plötsligt röck jag till och hade värsta dregelranden i mungipan. naw(L)
var inte så länge i skolan för mitt i magkatarren så dök migränen upp, fattar inte hur min kropp orkar hålla på att jävlas med mig?? men tydligen, å skitkul är det ju också! Verkligen! Satte mig iallafall på bussen hem och träffade  Pontus en stund innan jag åkte hem. Sen blev det dags att dra sig mot stallet, och hade skjuts vid ett så det fick duga. Först åkte vi och köpte donken sen vidare mot stallet! Väl där var det ju rätt chill men sen fick jag veta att det skulle vara teori så det var hästar och barn överallt tillslut. JÄTTEkul. pussipussmums åh..

nu ska jag blänga in i väggen ett tag och fundera på om jag kanske ska slänga upp bilderna från granny goes str33tar'N. Känns som att det är dags nu, eller? var ju liksom typ en månad sen det var, så mja.. lika bra att jag tar med dom här! och ja, alla bilderna är 100% seriösa......................








va e grejen med mig att alltid se så rund ut i ansiktet på bilder..? HAHAH!


(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)



















å världens bästa bild på kapten röd får avsluta!

dock ser man ut såhär dagen efter när man ramlar på hoffmaestro och får halva publiken över sig..!



gullit! :D

nu ska jag nog börja dra mig mot sängen, kom på att jag har nyrakade ben och att matcha det med nya lakan är ju inte helt fel h3h3. ha det BÄST!
pusstjao'

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0