torsdag 18:05

haowdy! fick ordet från bonde söker fru igår å i hemlighet skrattade jag så jag dog så det fick vara med här, som första ord å grejer! inte helt fel....
idag har det varit en sjukt seg dag, va är det med dryga torsdagar å snigelfart egentligen? inte okej alltså, dessutom vaknade jag typ 20 min innan falubussen skulle gå så jag typ "yeeeeey...". askul som fan, mhm!
har gått osminkad hela dagen idag och bara degat mig fram, fy17 va skönt det har varit. hade dessutom på mig min asfeta dunjacka imorse för jag höll på att bokstavligt talat frysa arslet av mig, och jävlar i min lilla låda va skönt det var! såg nån som stod och kurade i ett hörn med ett pyttelitet paraply och en tygbit till jacka, och jag typ "MOHAH!". lika mogen som alltid!

förutom skolan så har jag och mamma varit å hälsat på mormor å morfar, mormor blev opererad i tisdags så man måste ju åka dit och kolla så att hon mår bra! och det verkade hon göra så det var ju härligt att se (:
sen skulle mamma och netti hjälpa morfar att lyfta ner frysen i källaren, och det var ju minst sagt en fröjd för ögat att se hahah!
men nu så ska jag inte sitta här nå mer, har mucho annat att göra! nu blir det att trampa ner till stan och sola lite, har inte gjort det på evigheter och det behövs verkligen må jag säga! sen ska jag svänga förbi affären och efter det ska jag nog fixa lite med moppen. funderar på om jag eventuellt ska slänga i en tvätt innan jag far, hemmafruga'N #1 vetni! men det är väl så det ska vara, eller?
om inte annat får ni ha det bäst, för det ska jag!



/ aPersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0