oj hoppsansa

trodde jag skulle få ett tidigare tillfälle att åtminstone skriva att jag lever, men tydligen inte. Den här dagen har varit lång men den har varit aktivitetsfylld och det är bara bra tycker jag. Jag vill att helgen ska komma nu, för den kommer bli BÄST, jag svär. :]
Har varit i stallet idag, kan inte vara med på ridlektionen på fredag så som kompensation red jag med i sista gruppen idag! Vi hoppade och jag hade Wagner, sicken seg ponny alltså.. Knappt så han orkade röra på sig, hur lat kan en häst bli egentligen? Fast jag tvingade honom över några hinder, för någon ro ska han då minsann inte få! Men när han väl hoppade gick det ju hyffsat, hahah...

Nu på kvällskvisten har jag bara slängt i mig mat, duschat och kollat lite extra på min engelskauppgift. Ska skriva om en karaktär som jag tycker är modig och jag skrev om Juno MacGuff. tycker att hon är asfrän, så det fick bli så. Rätt schysst :] Fast nu slår klockan alldeles för mycket, dags för mig att dra mig mot sängen! Imorgon väntar en ny dag och även ett födelsedagsbarn, vem kan det vara må tro? Kanske en 41-årig mamsing här hemma? Jodå, så är det! Mamma fyller snäppet över 40 och det ska firas med kaffe å bullar, och såklart presenter! Grattis mamma!(L)

Nu blir det soooova, godnatt alla glada!



pusstjao'
/ aPersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0