ni vet den där känslan..

..när man vaknar och är på hur bra humör som helst? Det hände idag, eller kanske inte riktigt när jag vaknade, men senare på dagen! Har fått lite ordning på saker i mitt liv nu, nu känns det att allt börjar gå åt rätt håll. Att det tog slut mellan mig och Pontus var meningen, efter alla lögner som har irrat omkring så är det nog. Man orkar liksom inte hur mycket som helst. Men nu ser jag framåt, på ett positivt sätt!

Hade möte idag i stallet, gick väl som vanligt. Har lite grejer som ska fixas tills ridskolan drar igång igen så det ska göras. Sen så har jag andra planer på vad som ska ske inom dom närmaste månaderna, men det håller jag för mig själv :-)
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, sen drar jag nog ut! Ha det bäst!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0