nu får det vara nog

Jag tänker inte längre sitta här och låtsas om att jag mår bra, när det är helt tvärtom. Jag har aldrig trott att en 'break-up' kunde vara jobbig, men nu har jag fått lära mig. Det kan fanimej ta kål på en, känslan av att någonting äter upp en inifrån. Men jag ska fortsätta försöka se ljuset i det hela. Det var ju trots allt mitt val, eftersom jag kände att det inte funkade längre. Och sedan dess har klumpen i min mage blivit mindre, så jag antar att jag gjorde rätt val. Det känns så för stunden iallafall.
Det jag ska satsa på är att göra så mycket som möjligt nu, alltid ha något för mig så jag är på andra tankar. Så nu ska jag ut med Evelina och grilla, mitt i natten. Varför inte liksom?

Kommentarer
Postat av: moasöderlind

Vet inte om du menar B eller P, men du vet att jag alltid finns..<3

2011-08-04 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0