hockey!

sitter och glor på leksand-rögle, fin avkoppling en sån här stressig dag. jag vet att uppdateringen legat på noll den senaste veckan men jag har helt enkelt inte orkar/haft tid. sen är det ju en sån himlans skriv-olust som härjar, men vi får se. kanske tar tag i det ordentligt någon gång!

idag började jag dagen med ett matteprov, ekvationer stod på schemat och det gick förvånansvärt bra faktiskt. men vad resultatet visar är ju en annan femma, men blev rätt nöjd med prestationen haha! :)
sen hade jag idrott, gymmade och fick en annan mage på en timme.. det är rätt sjukt, är jag ute och går ca en halvtimme eller mer så märks det direkt på min kropp att jag har rört på mig haha ;o likadant när jag har ridit, dansat eller gymmat, helt galet! men positivt resultat ska man ju inte klaga på hehe :)
när jag gymmat klart hade jag mediekommunikation i typ 30 min sen fick vi sluta, rätt värdelös lektion. efter det åkte jag hem och satt och pratade med vickan ett tag :) sen åkte jag till stallet och var galet pepp på att rida men så blev det teori istället, skitkul... aja, pratade om kolik och det är ju väldigt bra att veta om så :)

nu ska jag äta, blåsa håret och kika klart på hockeyn, pusshejs!

förresten, på lördag kommer pontus hem! är det jag som längtar eller?! ;*

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0