idag är det ingen kul dag

har en riktigt såndär typiskt ful-dag, och som grädde på moset är jag osminkad och känner mig som en zombie.
har datakunskap just nu och den var helt okej tills min lärare trodde att "14 år och gravid till 15 år och morsa" var min blogg.. skitschysst, verkligen :)))))))
sen har jag mediekommunikation eller mediekunskap, lär mig aldrig vilka lektioner som är vilka. sen efter det blir det käk å sen har jag ljud i typ 2,5 timmar! finfint :D
efter skolan ska jag till stan i borlänge en stund, sen drar jag till stallet! får se hur banan är idag, har jag tur så är den någotlunda okej så man kan rida iallafall. sen ikväll får vi se om jag åker till emma i torsång, annars blir jag nog hemma för jag är typ helt knäckt efter den här veckan..
nu ska jag checka fejjan lite, ha det bäst!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0