jag lever!

jäklar, jag överlevde de där timmarna i gymnos hallen! slutade bara med en stukad fot och brännmärken typ över allt, men äsch ;) sånt går bort!

har varit i skolan och haft matte, idrott och mediekunskap. matten gick fort, är nästan helt klar med kapitlet så chillade idag hehe, och på mediekunskapen så fick man åka hem om man var klar. rätt okey det med!
efter skolan åkte jag till hästen, red lektion och det gick galet bra! min fina ponny var skitsnygg hela lektion, gick i form och bjöd på rättså bra! underbara varelse! :)

har knappt nåt mer att skriva, så ska ta tag i det lilla pluggeriet jag har! sen ska jag sova, verkligen behövligt. fin kommentar jag fick på inlägget under förresten + att det var från anonym så det blir ju lite spännande haha ;)
Godnatt på er!

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0