lugnt

galet seg dag i skolan, hade ingen ork till någonting typ. började med mediekunskap där vi kollade på en film som jag såg förra veckan, måste vara den dåligaste filmen någonsin. kommer inte ihåg va den hette men den var typ filmad likadant hela filmen och så fick man se samma scener igen fast ur olika personers synvinklar. och så slutar filmen med att två grabbar går till skolan och skjuter alla, värd film? njae haha.
efter det hade vi mpr, jag fick vara ljudtekniker åt de som skulle göra radiosändning. helvete va kul det var :D fick se till så att de hördes, fixa mickarna och dra på musik, jinglar och signaturer när det behövdes. askul verkligen! :)

efter skolan har jag bara sovit och ätit haha, är det jobbigt att leva mitt liv eller? ;) nejmen, det behövdes, är helt knäckt sen skolan började. sover jättedåligt och orkar ingenting. men jag biter ihop, snart är det lov och det kommer vara så värt det! förhoppningsvist kommer pontus hem då också, om jag fattade rätt att han kanske skulle komma hem haha :p

nu kollar jag på 2½ men och det är lika kul som vanligt! sen får vi se vart kvällen bär, blir nog att lägga sig rättså tidigt.
förresten så kommer jag nog dö imorgon, ska vara i gymnos hallen på idrotten och tydligen ska jag lära mig att göra en bakåt volt ehe :o haha aja, skriver imorgon om hur det går!

ha det bäst alla!
/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0