friskis å svettis
BLÄ, tränade station på f&s igår, aldrig mer säger jag bara! Det var ett under att jag ens kunde springa till bussen imorse, har sån grym träningsvärk överallt.. men en sjuk sak är att min mage blev mindre av det passet som bara var på 75 minuter :o
det är en jävligt konstig sak med mig, när jag äter mycket så stannar jag kvar i min vanliga vikt och när jag inte äter så sjunker det.. MEN HUR GÖR MAN OM MAN VILL GÅ UPP I VIKT??!?! blir galen, jag har aldrig i hela mitt liv vägt mer än 53 kg, och jag förstår verkligen inte varför jag har så svårt för att komma upp i vikt. just därför har jag bestämt mig för att börja träna mycket så att jag ska kunna komma i form istället och bygga muskler. På det viset går man ju även upp i vikt av musklerna så det är det som jag strävar mot nu! Jag ska bli snygg i sommar nämligen haha ;)
skämtåsido, nu ska jag göra en open office presentation av mig själv, sen har jag en redovisning att göra och sen slutar jag.. vad som händer sen får vi se, min fina skulle ha kommit men det blev inte så :( saknar honom så det gör ont, :(♥
ha det bäst alla!
/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: moasöderlind

sv: Tack brudeeeen!:-D

2011-01-28 @ 17:49:39
URL: http://moaasoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0