inspiration

fick order om att lägga upp lite bilder på vad jag har ritat/skissat. så här är ett urval av några! OBSERVERA att jag och min kamera har gett upp hoppet om varandra för längesen, fota är nämligen något av det tråkigaste jag vet haha.. menmen, släng gärna en kik och kommentera, vore askul! :)


allra första bilden jag ritade när jag bestämde mig för att satsa på gaddningen haha... vilken succé....


blev inspirerad av ett spel som handlade om dagdrömmar (?!) haha :)


bra kvalité haha.. tillägnad min fina änglabror♥

 












haha, den här blev målad på nån minut därav slarvet!


målad med mjuk hb, sprayad med fixativ. konstig idé men det kom ju från en konstig person, så ja.. haha!



sådärja, nu kanske ni förstår vad jag menar med att jag inte har någon framtid som fotograf? haha, inget jag dör av. men det var lite småplock, vissa var väldigt längesen som de blev gjorda. tänkte ta en dag och rita massa nytt, har fått så mycket inspiration från saker så det måste slängas på papper!
ta hand om er!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: moasöderlind

du är skit duktig amanda!! :-D

2011-03-10 @ 11:29:36
URL: http://moaasoderlind.blogg.se/
Postat av: lovisa

duktig du är:)

2011-03-10 @ 11:40:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0