nu slår det till

mina ögonlock känns som bly så jag ska fatta mig kort;
idag har det varit en lång dag, började med en sovmorgon till ca ett snåret och då klev jag upp och gjorde mig iordning för att sedan åka till Emma. Vi snackade lite om vad som händer på lördag och förberedde med lite info om sjukdomar som hästar kan få osv, fast hon var typ helt klar med det när jag kom haha! vi ska nämligen ha en övernattning i stallet som aktivitet för rideleverna på lördag till söndag, första gången vi har något sånt så ska bli rätt kul att se hur allt går..
efter att vi var klara med det så åkte vi till kupolen och satte oss på wayne's ett tag. sen åkte jag hem och käkade, snackade med Linda och vi beslöt oss för att gå på bio! vi såg "min låtsasfru" och den var galet rolig! det var verkligen en film med skratt hela tiden, så värt pengarna var det :)

nu ska jag tvätta av mig sminka och fixa lite, sen blir det natti för min del. ha det bäst alla!


min ögonsten♥

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0