fredag 20 maj

Jäklar vad mycket jag har att göra om dagarna, aldrig en ledig stund!
Denna vecka har börjat med en stalltjänst i måndags, en härlig uteritt med Vilja i tisdags och hemkörningspizza framför Desperata Hemmafruar på kvällen. Jag låtsas att jag bara var överdrivet sugen på pizza istället för att erkänna att jag inte alls kan laga mat haha..
I onsdags hade jag nationella i matte och sedan åkte jag och hoppade med Vilja, och det gick galet bra! Hon var jätteduktig och framåt, vilket var jäkligt roligt att se! I torsdags hade jag nationella i engelska, sedan avrundade jag dagen med att fika med Saga, och sen åka till stallet för en hopplektion med Billy. Han var lika duktigt som vanligt!
Idag började jag dagen med att försova mig och springa till bussen, så idag har jag fått min motion! Efter skolan ska jag hem och packa, och sedan åker jag till Försvarsmakten och blir där till på söndag. Jisses så skoj!
Nu ska jag invänta sista lektionen, ha det bäst!
bebis ♥
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0