fredag den 6 maj

Idag är en sådan där överdrivet bra dag då allt bara går sjukt bra. Min fina är hemma och idag är det våran 8 månaders dag! Så idag ska det firas med käk och mys på Broken här i Borlänge, finfint!
Just nu sitter jag i skolan och har datakunskap, ska göra klart lite gammalt som inte är färdigställt än, sen kan jag 'göra va'fan jag vill', som min datalärare beskrev det. Låter inte helt fel om man frågar mig faktiskt.
Hade ridlektion igår förresten, gick galet bra! Billy trippade på fint, men var ovanligt springig av sig. Och det bårdar inte gott, han har dessutom fått en ny knöl på ryggen. Så idag ska veterinären dit och ha tandkoll så då ska han passa på att kolla ryggen på Billy så får vi se vad han säger. Är lite spänd faktiskt.
Men nu ska jag fortsätta redigera bilder och längta till sommaren, ha det bäst!
/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är "Min fina"?

2012-01-05 @ 08:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0