så var det väl dags igen

Efter massvis med jäktande fram och tillbaka, hit och dit, beslöt jag mig för att slänga in ett litet inlägg och berätta för er att livet är på topp igen och allt går åt precis det håll jag vill! Så nu, efter några galet bra dagar i London, efter en jättefin födelsedag och påsk, två superbra dagar i Uppsala med en underbar mormor, och efter allt annat bus jag har varit med om så leker livet och jag är på topp! Sån jäkla underbar känsla.

Första skoldagen efter ett efterlängtat påsklov har passerat. Det började med en mattelektion, som innehöll massor med skratt och en aning oaktivitet inom området, följt av en svenskalektion där vi kikade på en dokumentär om språk. Tredje och sista lektionen var det engelska som stod på schemat, redovisningar som skulle göras och en affisch som det skulle klistras och klippas på! Efter det åkte jag hem och drack en kopp te med en svartvit stor misse som sällskap och en dator som surrade.
Sen blev det dags att ta sitt pick och pack och trampa till stallet, som alla andra dagar.

Nu har jag en viss Mr. J på tråden, så ska prata en stund med honom och sen ska jag duscha, äta och sjunka ner i soffan ett tag. Ha det bäst gott folk!

/ aPersson.


Kommentarer
Postat av: Ma

Låter som att du mår toppen "NU"...

Kram

2011-05-05 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0