:D

Idag har jag varit i skolan och sedan farit ner en sväng till stallet och haft stalltjänst!
Inte direkt favoritsakerna att göra, men grymt bra dag iallafall :))
Allt känns underbart, och livet leker, precis som det ska göra! :D
Känner att jag älskar allt just nu, t.o.m niklas som tjatar och skriker att jag ska sänka musiken, haha :P
Menmen, musiken är ju en stor del av mitt liv, så det där med att skippa musik för att han ska höra vad de säger på tv kan han ju bara glömma, haha :)

Imorgon blir det körskolan, känner mig faktiskt grymt peppad :D

Puss alla!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

HAHA Bra skrivet! Niklas är det din bror?

2009-05-29 @ 15:17:39
Postat av: svar.

haha, tack. Japp det är det :)

2009-05-31 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0