"Det var en underbar kväll med anders nilsson och jag"

En ny dag, nya tag.
Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, så just nu spenderas min tid framför Parlamentet.
Om det är sanning så kommer jag nog bli minst 100. Haha. :)

Idag har jag ridit för Eva-Maria.
Jag med min lilla 'tur' fick rida i spöregn. Mysigt värre. Inte, haha :P
Aja, Billy var kanon, så regnet gjorde skit samma. Vi hoppade lite och tränade ridvägar. Kändes sjukt bra, älskar min ponny :)<3

Igår kväll var jag med Vea, Emma, Ralle, Matilda, Albin och Niklas :)
Vi gjorde inte så mycket, satt i Emmas stuga och pratade och så.
Åkte hem vid halv 2.
Lite kortfattat, men trevligt var det :)

Ha det!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0