Förlåt.

Sitter hos pappa ute i skogen i vårvädret. Solen står på topp, och det är underbart.
Bättre väder kom, sämre humör kom.
Tänk dig att utan att någon har sagt nåt, så vet du att en viss person har fått reda på en sak som på ett sätt inte är sant, men som man inte ville att den skulle veta. Det är inget fel med det igentligen, personen har ingen rätt att dömma en.
Jag är medveten om att personen kan ha blivit sårad på ett eller annat sätt, men som sagt, hen (istället för hon eller han) har ingen som helst rätt att dömma en. Jag står för vad jag tycker och tänker, även hur jag känner.
Men nu är det som det är, jag och en annan är nog kvitt om vissa saker nu.

Niklas är en stor tröst.
Han såg nog att jag var lite nere, så han fösökte muntra upp mig.
Jag älskar min bror, även fast vi är som vi är mot varandra ibland.

Nu ska jag göra det jag själv gillar allra mest. Jag ska rita. Med andra ord, dags för terapi.

/ A

Kommentarer
Postat av: Miss Secret

Livet kan vara krångligt och jobbigt ibland.

Skönt att du har en brorsa som kan hjälpa till.

2009-05-13 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0