Sent inlägg.

Klockan är över midnatt, men oj vilken stressig dag!
Är för övrigt ledig imorgon som en kompensationsdag för yrkens kväll som var på skolan för någon vecka sen.
Härligt härligt!

Har varit i skolan först, sen blev det till att åka till körskolan och plugga lite. Snart så! Snart står jag där med moppekortet i handen, gissa om jag längtar?! :D Känner mig verkligen peppad till tusen just nu, så det 'stora' provet kommer nog gå gallant! Eller det är vad jag hoppas på i alla fall, haha :P

Snart är det dags för mig och några i familjen/släkten och säga hejdå till Sverige, och hej till Tallinn!
Kryssning+spa, kan det bli bättre? :))
Fick sms om mina piercingsmycken idag också, snart får man åka och hämta de! Längtar verkligen, har tröttnat ganska rejält på mina stavar i läppen nu. Menmen, bild kommer senare på det+att jag fortfarande inte har laddat upp på skolavslutningsklänningen, "it's okej to be lazy". Haha :P

Jaja, nu måste jag nog börja dra mig till sängen innan mina ögonlock dunkar i backen, så godnatt alla!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0