Det här visste ni inte..

Tidsfördrivs grej medan man väntar på go'are tider!

Det här visste ni inte om mig;

- Jag lyssnar alltid på musik när jag duschar
Vissa sjunger, andra bara står tyst, jag.. Tar med mig mobilen med påfylld musik! Try it, blir mycket roligare att duscha. Haha misstolka inte.

-
Jag föredrar senap..
..framför ketchup. Ketchup(NEJTACK) Senap(JATACK). Onormal_chey94 <3

- Jag tycker att facebook är roligare än bdb
Man kan inte sitta och nörda framför bdb en hel dag, ellur?! Nej för bdb. Finns ju en anledning till att jag tog bort den förra användaren. Men f-book däremot, YES!

- Jag är faktiskt ganska smart
Nu sitter minst 90% av er och skrattar, eller? Haha, men såhär är det; När jag verkligen fördjupar mig i något kan till och med jag vara den smarte!

- Ett val mellan tv och dator är svaret..
utan tvekan tv! Vad är inte mysigare än att kunna sjunka ner i soffan med popcorn eller vad som helst och bara tillbringa sin tid framför tv,n? Och datorn får jag bara ont i ryggen av att sitta framför, haha det måste vara något allvarligt fel med mig.

- Jag skulle aldrig kunna bli..
Frisör! Omg, tänk om det kommer in någon med fettigt hår med löss, mjäll eller vad som helst?! Haha, usch, då blir jag fanimej hellre bilmekaniker eller något sådant! Förresten, bilmekaniker låter ju inte allt för tråkigt ..

Haha, tidsfördriv var det .. Nu ska jag göra andra (roligare?) saker. Hih.

/ A

Kommentarer
Postat av: ma

Vissa sjunger, vissa står bara tysta.

Du tar med mobilen och SJUNGER så huset skakar!!

Dessutom har du en hel konsert varje gång du duschar på ca 1 timme och sen har vi alla extra nummer...

Vill bara säga att det är inte applåder du hör, det är vi andra som bankar på dörren och vill in!

2009-10-11 @ 11:08:29
Postat av: Pa

de e vackert när du sjunger min dotter o inte duschar du så länge här för du vill ju ha lite stryk i skipboo

Mvh Skipboo kungen ;-)

2009-10-11 @ 19:28:39
Postat av: Amanda

ma: Haha, men gratis konsert har vell ingen tackat nej till, eller..? Och att ni bankar, JOTACK det har jag hört alldeles för många gånger!



pa: Nja vackert vet jag inte... Men du, du vet att jag lät dig vinna idag för att du anklagade mig för att fuska va?

2009-10-11 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0