Long day

Hallu!
Den här dagen har varit typ 7 år lång eller nåt.. Började med skolan och eftersom vi hade temadagar denna vecka så blev det en föreläsning, en film och dans. Har lärt mig foxtrot idag fast någon andreas (eller va människan hette) försökte lära mig det för typ hundra år sen. Men har man minne som en guldfisk så åker det in i ena örat och ut genom andra. Förresten har jag redan glömt grundsteget haha. Jäsiken.

Har hunnit hänga tvätt, vika tvätt, tvätta (tvätteritvättera), städat lite smått, hämtat ut mitt körkort och sprungit runt en vända på kupolen. Jag är i STORT behov av en mössa tills jag ska till trysil, men tror ni man hittar någon passande eller??!??! Nehejdu sa greta, nu när våren smyger sig fram så smyger mössorna bort. Sicken osis. Men som den kämpe jag är ska jag leta tills jag hittar den perfekta mössan (HAHA jag borde skriva en bok om mitt äventyrliga liv i kampen om att hitta den perfekta mössan) Men istället för en mössa hittade jag lite annat småpyssel. Ska även köpa en jacka inom snar framtid. Har hittat några som jag ska kolla lite extra på så det är ju finemang =)

Nu började Vampire Diares dairies igen, JAG ÄR BESATT AV PROGRAMMET!
Sen ska jag ladda upp lite såna dära "back in the day's" bilder. Ha det bra tills vidare!


jag just nu.

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0