dagen!

det här har faktiskt varit en finfin dag, förutom dåligt morgonhumör men äsch, sånt går ju oftast över! började med världens chillaste dag i skolan, sen blev det julbord och jag åt som om jag aldrig gjort annat h3h3. jag älskar julbord haha.. :( sen hade vi knappt nån lektion,vi behövde bara gå dit och lyssna på va läraren skulle säga sen fick vi kubba hemåt! fina firren det! tog bussen till Borlänge och hängde på saga till ink, träffade på jennifer som det var typ 436532 år sen jag träffade sist och sen drog jag hem. Tog det lugnt några timmar och nördade vid datorn med mamma och en fet kopp te, sen åkte jag till stan och träffade Pontus. Då blev det en sjujävla vända runt trakterna om borlänge, hamnade först i bäsna, sen på vägen till gustafs och efter det blev det falun. Stack in på Curb och pontus köpte en tröja med "bara" XXXXXL på... sen drunknade han i sitt tält och då åkte vi till Borlänge igen :-) då åkte vi till pontus mamma å där lagade pontus mat till mig, utav oss två äre han som är hemmafrugaN och jag mannen som sitter å kollar på tv å pillar navelludd! skitgulligt hahah... sen blev det kupolen (surprise sucker's) och efter det drog vi och jonte till falun igen! tog fel på busstiderna så vi hamnade vid lugnet och fick lov att traska tillbaka till stan i falun, asroligt verkligen! (Y' ;) vi hann i tid till att komma med nästa buss till borlänge iallafall å sen åkte jag hem, trött och hungrig som ett as!
nu ska jag dra mig mot sängen och inatt ska jag sova som en gud. imorgon hoppas jag att jag hinner pussa på pontus en sista gång för det här året (oj fyfan, lät ju skithemskt haha!) innan han flyttar till nyköping. kommer sakna honom som en liten gnu :-(

sängen kallar, ha det bäst ppl's!


oldie pic, har inga nya på laptopen men det kommer!
pusstjao'
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0