gillar din vibe sexbomb

mhmmru, känns som att det här lovet har varit jävligt behövande. sova å slappa är ju inte helt fel, eller?

idag har jag sovit aslänge, va asskönt ända tills nån ringde å väckte mig halv tre, jag lovar att jag ska leta reda på dig din jävel! nejdå, tare inte så allvarligt ;)
drog till billyboyen sen, var där ett tag nu på kvällskvisten å det var asmysigt :) älskar min bebis (L) pluppen då.
imorgon ska jag vara med linda å tänkte eventuellt dra till kupolen, men där är det tydligen som värsta djungeln nu så vetifan om det är värt det? äh de visar sig.

nu ska jag försöka få tag på pontus. han har stängt av mobilen av nån anledning, han sa att jag skulle ringa upp efter att jag hade duschat så han gör väl så för att jävlas.. eller så vill han inte snacka med mig, haha ;( äh, får väl tag på'an nån gång!
ha det bäst ppl's!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0