yeah MAN

okej, INTE helt okej att jag sitter hemma på en lill-lördag och har tråkigt? ne fifan, va finns det att göra i borlängestad gottfolk? hm..
nej men faktiskt så blir det nog en tidig kväll ikväll för imorgon ska jag upp super tidigt för jag har planer för hela dagen! å då måste man börja i tid minsann. så runt 08.00 beräknas det att jag ska vara klar för att fara ut på äventyr, om vi har riktigt jävla otur så ligger jag i sängen som en död zombie då men äsch..! men ne, jag ska tvinga mig själv upp :D ska ju faktiskt möta pontus vid tåget imorgon också! finfint!

nu ska jag göra nån lista jag hittade om "5-saker-ni-inte-visste-om-mig" hahah, va gör man inte för att fördriva tiden? hey ho let's go
1. jag läser tidningar åt fel håll, börjar alltid med sista sidan och slutar med första. normalt? nja..
2. jag läser sebastian krantzs blogg HAHA! sorgligt men sant ;)
3. jag är allergisk mot chips (y' men jag äter det ändå för det är galet gott h3h3
4. köttbullar är det äckligaste jag vet.. uääh :(
5. jag har ett sjätte sinne så jag kan känna av å se spöken. scary shit haha, fast spännande as hell! brukar utnyttja det å skrämma upp andra, askul hahah ;d

yes folk's, de mesta visste ni väl kanske! men va gör man inte när man har tråkigt? ;) nu ska jag blänga på tila tequila för hon e galet snygg och det är inte helt okej alltså!





PEACE fucker's!
/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0