blogg.se hatar mig??????????

allvarligt, JAG FÅR DAMP!!!!!!!!!!! blogg.se funkar som det vill, lever en helt egen värld typ.. nyss stod det ERROR med feta bokstäver, men nu helt plötsligt (när man hunnit skrika lite om hur mycket man hatar allt), ja då funkar det gosigos och gulligt sådär.. JAG ÄR ARGGG!

Idag har jag varit borta från 8 imorse till typ 10 nu på kvällen. Fullproppad dag? Jotack. Och folk säger att jag aldrig verkar göra något om dagarna, pyttsan alltså! Jag springer omkring som en ekorre runt hela borlänge och drygar lite sådär, men det är fint det med.
Hade redovisning om Parkinson idag, det gick ju faktiskt bra! Jag är förvånad, faktiskt. Menmen, surprise's everywhere. Eller nåt, min engelska alltså<3
Har tränat idag på friskis, första och sista gången jag tränade för denna tränare kan jag ju säga! Segt pass med få rörelser, jag vill ju hoppa runt som en idiot och se galen ut, hallå?!???!?! Äh, aja. På torsdag blir det inget jympapass, utan ska gymma istället. Nice!

hamburgaren i min mage känns som bortblåst iallafall, det är ju skönt. Men nu ska jag se Paradise Hotel, FINAL OMGGGGGGGGGG. Fast jag vet vem som vinner, det var en besvikelse. Och jag som ville att Greta skulle vinna, fandå.

Hejdå!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0