it's a beautiful mooooorning.

Hallu!
Vaknade för några minuter sen, gissa om det var skönt att vakna upp i sin egen säng?! Fast den förbannade väckarklockan ringde för fulla muggar, snart kastar jag nog ut den genom fönstret tror jag.. Äh, nu ska vi vara glada och ha humöret uppe, för det är ju faktiskt alla<3dag idag!! Ska inte firas på något speciellt sätt, ska vara i stallet och vara med Emma haha :-) Men det blir fina firren, har saknat både stallet och Emma faktiskt!

Imorgon har jag friluftsdag, jag och Emma ska slå ihjäl oss i Plättis och det kommer bli askalas! Funderar på om man ska dra med Emma och gymma efter, behövs verkligen känns det som. Jag typ, rullar fram och tar dig till ställen bara drömmar kan. Hahaha

Nu ska jag sluta vara mitt normala jag och röra på arslet och göra något vettigt, så hejdå på er och ha en riktigt superbra alla hjärtans dag! :-)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0