sova, film och stall

Halloj!
Jag och Emma har sovit till för några timmar sen, men sen blev vi tvungna att masa på oss för att vi skulle hinna kolla på en film innan det var dags för stallet! Ella den förtrollade blev filmvalet, och det finns faktiskt en tanke bakom den! Vi kollade alltid på den när vi var små, så den ger oss en tillbakablick på finfina minnen vi haft tillsammans. Sen är den ju rolig också, men det kan nog bara dom med lika dålig humor som oss tycka, haha!

Hovslagaren skulle ha kommit och fixat fötterna på min kära pålle, men efter några omständigheter så blev det inga nya skor för billyboy. Det blir på fredag istället, så denna dag har jag sovit ut men på fredag blir det att kliva upp runt 7 på morgonen. Härligt..

Nu ska jag duscha, sen ska jag tillbringa min kväll med mat, film och te!



jag har tråkigt så bjuder på mig och visar upp min nya ipod. Fränt!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0