trötttttttttttttttttttttttttttttt

Hellu bloggen!
Har varit i skolan idag, riktigt drygt var det. Men har faktiskt jobbat som en idiot, så är jävligt nöjd över min insats denna dag. Så det känns bra iallafall.

Funderar faktiskt på att börja använda något annat än blogg.se. Tycker inte om att det inte går att ladda upp visa bilder bara för att dom är redigerade på fel sätt omg hur sjukt är inte det?! Blir riktigt råförbannad, haha :-(
Därför är det inte så mycket bilder i mina inlägg, som ni nog sett så är dom flesta från webcam. Och det är ju bara kass kvalité. SUCK.

Nu ska jag fixa mer med läxor, det är min nya hobby tydligen. Sen blir det friskis&svettis, tränatränaträna!

Hejdå!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0