Imorgon är det 1 april ..

.. och det betyder att det är 23 dagar kvar tills ma'h sweet sixteen haha :-D Jag längtar som en galning, är det egoistiskt kanske haha? Äh, skit samma, man får längta :-D

Jag har ont i fötterna, en följd efter dagens bugglektion kanske? Så måste det nog vara. Jag har varit trött hela denna dag och gått omkring som en zombie eller nåt, haha. Förresten, zombie, uh.

Nu ska jag faktiskt gå och sova hade jag tänkt, så kanske jag eventuellt kommer upp imorgon. Man vet aldrig, försov mig idag försjuttsingen! Busigt. Inte.

Ha det bäst folk's, för det ska jag! Hejdå!



/ aPersson.

förresten, hittade ännu fler gamla bilder haha. Tänkte slänga in dom imorgon faktiskt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0