well well well

haha rubriken, fråga inte.

Kan ju berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna, var ju på konsert i Sthlm och såg Tokio Hotel, och tro det eller ej, men jäsiken va bra det var! Grymt bra från start till slut, väl planerat och bara helt underbart. Det dåliga var dock att dom började en timme efter att dom skulle ha börjat, d.v.s det skulle börja 19.30 men började runt 20.30. Även Bills kläder var ju något att diskutera...


inte riktigt det han hade på sig, men något liknande var det. PLUS att han bytte kläder ett antal gånger och det mest normalaste han hade på sig var en sliten jeansjacka, så ja, ni kan ju förstå hur hans klädval var.. Aja, no offense, jag diggade dom faktiskt och det var den här konserten som gjorde att man verkligen verkligen förstod varför man gillade dom så mycket! Och deras nya låtar låter faktiskt bra efter att man har hört dom live, haha sjukt. Dom sitter i huvudet på mig så jag trallar runt lite. Trevligt.

Det gulligaste på hela konserten var Gustav, han såg ut att ha blivit lite mullig och såg ut att vara grymt mysig att krama, haha! Kanske bara jag som tänker på sånt, men så var det iallafall. Sött haha!

Dagen efter konserten var jag och Cornelia på bio, Alice in Wonderland, och den var riktigt bra, faktiskt! Självklart drunknade man lite i Johnny Depps (the Hatmaker) alldeles för redigerade ögon, men tror faktiskt Cornelia drunknade liiiite mer haha ;-) Hon är en riktigt Johnny Depp-lover! Men förstår henne, Johnny är en grym skådis :-)



Så, nu har jag bloggat lite och det var då på tiden. Det som väntar för idag är först en vända till stallet, sen hem till farmor och gratta henne! Efter det blir det att pluggapluggaplugga.

Ha det bäst!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0