bloggdesign .. ?

Är rätt mycket inne på att försöka fixa med nån bloggdesign och fixa andra bilder till headern, men jag är typ tom på ideér (och kunskap) för att kunna göra det.. Inte är jag intresserad av att kunna sånt heller, så det är väl därför bloggen är så tråkig som den är. Kanske får skita i att ha en bild i headern och återgå till den förra jag hade, den som var svart med typ stjärnor å shit på. Får nog bli så, har ingen aning hur jag ska göra med bloggen annars. Det är även därför jag har bloggtorka, för att den är så tråkig haha! Där kom hemligheten fram.. Fast om det är nån som vet hur man gör snygga designer och sånt där så bangar inte jag för att låta nån fixa det :D Så är det!

Nu ska jag gå och hoppas på att jag blir mindre prickig. Fast det går tvärt om, jag blir bara mer och mer prickig :@ jävla prickekorv!!!!


It's my dream, it's my life ♥


/
aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0