det här är sjuka dagar å jag känner mig ju inte så frisk

..de e dig som alla jagar och jag tar en liten risk? Nerå, men åh vilken summerfeeling!


Iallafall, har precis kommit hem från skolan, idag ska jag ha en pluggardag med mat, tv och film. Senare ska jag hämta ut biljetter till Sex and the city 2 på fredag, längtar som en galning! Och på torsdag ska jag och Emma åka ner till maxim och kika på Magnus Betnér, fast innan ska jag bjuda henne på lite käk. Riktigt trevligt! Har verkligen en fullspäckad vecka denna vecka, och det känns bra! Min hals torterar mig fortfarande och jag har blivit mobbad av målbrotts-Mats för hur jag pratar idag när han själv inte kan hålla rösten i mun. Fint.

Denna vecka har jag 3 NO prov, imorgon har jag prov i hjärnan och nervsystemet, på torsdag har jag ett prov om universum och på fredag har vi ett prov om det periodiska systemet och syror, baser och sånt. Saker som är helt obegripliga och ändå kan jag det som rinnande vatten? Haha, jag klagar inte! Fick faktiskt beröm av Oscar idag också för att jag såg en liten text på långt håll som ingen utav dom andra kunde se, och då blev jag glad för det måste ju ändå bevisa att jag inte behöver glasögon? ;) Hahah! Så är det :D



ganska lätt dock

Nej, nu måste jag ta vara på denna lilla dag. Det blir NO och matte som gäller, hörde även nys om att man skulle ha gjort en recension i svenskan till på torsdag? Om man bara hade gjort två innan, men jag har gjort fyra eller fem stycken, så antar att jag sitter säkert haha.. Inte helt fel =) Men nu skriker min mage efter mat och mitt snillehuvud efter lite plugg. Så ha det göttast allihopa! För det ska jag =)

Hejdå!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0