hemma från Seaside

Tidigare än väntat, kanske inte behöver berätta om hur lame det var där? Tur man gick med rätt människor som gjorde kvällen värd ändå =) Många band spelades, jag hade ingen aning om vilket något av dom var, men jag var ju knappt på festivals området ändå så vad gör det? Synd att den enda man ville se var Carl Norén, och han skulle spela typ halv tolv, och med tanke på hur dåligt drag det var där så sket ju det sig. Har ju träffat han så många gånger i mitt liv ändå, men ack så snygg han e.. =)

Vi har även sprungit runt lite på stan i Falun, och med det resulterade nya skor för saga och pizza med starksås 3 gånger för mig. Rätt chill ändå. fast min tunga är typ sönderfrätad och min lilla mage har kommit tillbaka, men jag är glad ändå! Slapp sitta hema och tröka iallafall, som jag har gjort i en veckas tid redan.. Blir ju så rastlös!

Nu ska jag nog eventuellt umgås med älskling och vi kommer placera oss framför en film. Rökigt värre. Ha det bäst tills vidare! Ska leta efter lite vimmelbilder från idag senare också, har ju ingen kamerasladd så det blir ju rätt bildlöst här på bloggen... ahhhhrrg! Får även sno lite bilder från dom som var med idag, elaka lilla jag. Hih.

puss!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0