IDAG ÄR JAG GLAD.

Faktiskt, mår prima! Dock försöker min hals döda mig eller nåt, hm... Lömska hals. Den är asfet och uppsvälld så det heter duga, och så pratar jag som en karl :D vem vet, kanske blir en riktig man utav mig trots allt?

Idag har jag sprungit omkring på kupolen med Emma, och hon hittade ett par skor och jag en chicken mcnuggets meny =) Ruskigt trevligt må jag säga! Och efter mycket om och men kom jag fram till att jag faktiskt inte var på något vidare shopping humör, så jag typ hängde efter som ett plåster på Emma. Stackarn haha! Dessutom hade jag en sån där typiskt "positiv-till-allting-dag" och hujedamig va jag har klagat. Äh, ingen större skada skedd.
På tal om skada, min hand är blå. Jag har nämligen gjort premiär mot backen med moppen idag! Rackarns lilla grusgrop mitt i vägen alltså.. Det hela slutade med en brummande moppe som låg på sne och en skrattande jag med en ännu mer skrattande Emma över mig. Så det kan gå, haha!

Nu ska jag glo på Vampire Diaries och vänta på att maten ska bli klar jaoooo. Sen blir det näsan i pluggboken och sen sova! Mojsigt. Förresten så pratade jag med Mattsson en gång för alla idag, och nu har han klargjort att jag är GODKÄND i matte! Och jag typ dog åså ehehehhe, MEN HELVETE VA GLAD JAG ÄR ÖVER DET!!!!!! Awesome!!!!


glad chey_94

pusshejs!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0