känns ju rätt phett, eller?

Idag är jag uppe med tuppen och har tagit mig en morgondusch eftersom lata lilla jag inte hade ork nog att göra det igår när jag kom hem. D.v.s, runt 22.00, you get it.

Idag är det den sista föreställningen, om det inte blir en extra föreställning eller om vi inte kommer göra om allting i höst. Just nu känns det iallafall bra att det är den sista, för jag är så sjukt trött på att komma hem sent och inte kunna sova, sen att försöka kombinera det med skolan är ju en konst. Så för tillfället har jag ingen alls emot att det snart är slut, men det kanske kommer. Typ när man verkligen kommer på att det är slut. Men idag kommer nog inga tårar gå till spillo. Nehejdu, livet på en träpinne.

Nu ska jag käka frukost, packa (ska ju till RisteriRistera idag) och fixa med andra diverse saker. Sen blir det maxim med gänget! kan ju passa på att säga att nu när Revyn snart är slut så kan det nog bli mer update här på bloggen, jag känner att jag har en hel del tid att ta igen. Menmen, ni får hålla ut =)


nämen se på sjuttsingen, det är ju sol å fint ute idag! Gillas skarpt!

ha det bra så länge!
Hejdå!

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0