sista spurten nu

HEJ. haha, oseriösast.se, men jag är på sånt humör så varför klaga?

Idag har jag varit i skolan och haft prov och bara chillat runt. Hjärnan och nervsystemet[CHECK]. Känns rätt awesome faktiskt. Imorgon ska jag ha prov i universum och på fredag det där andra, jag skrev ju om det igår så varför upprepa det igen liksom.. Iallafall, mattsson satte mig i ett rum som jag inte ens visste fanns på skolan haha, och så glömde han bort mig där. Alltid lika trevligt, dessutom råkade jag smälla upp dörren rakt på nån grabb i sjuan eller åttan, vet inte vilken årskurs. Stackare, slutade med att han höll sig om näsan och jag brast ut i skratt. Fint!
Slapp svenskan idag med tanke på att alla är helt klara nu, och det kändes jäkligt nice att få sluta vid ett. Då sprang jag till skåpen och fick världens rådamp över att jag har lämnat in min fysik bok eftersom jag har universums grejen i den, så jag snodde åt mig stålis bok, så take no offence för det, haha! Äh, han överlever nog, haha =)

Justeja, vi ska ju på nå klassresa på söndag, och fick veta att vi ska paddla typ hundra mil och att det kommer ta typ hundra år? Inte riktigt, men nästan, vi ska paddla 5 km och det kommer ta typ 2,5 timmar, och jag är osäker på om jag kan följa med då.. Körtelfebern sitter som käppen i hjulet, så om jag paddlar och överanstränger mig så kan jag paja mjälten och levern, vilken lycka alltså. varför skulle det hända nu för? Skitans också..

Nej, nu pallar jag inte sitta här och dega. Förresten så låter det som att jag har svalt en bulldeg när jag pratar.
Nu ska jag äta glass, tjarråh!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0