söndag

haha okej, jag hade skrivit ett aslångt inlägg, och precis när jag var klar, då gick proppen. Hur mycket tur får man ha?

Iallafall, idag är det söndag och söndagar brukar ju vara rätt chill, så idag ska jag ta det lugnt och plugga lite. Åker ju tillbaka till Borlänge idag också, det är mors dag och min katt fyller år haha! Han blir en gubbe, men är fortfarande min bebis.

Är ju ledig imorgon, väldigt skönt om jag får säga det själv. Sen på tisdag har jag mitt sista prov för den här terminen, och sen är jag klar med allt som 9an har att erbjuda! Riktigt skönt, 9an har varit det absolut jobbigaste året hittills, så mycket prov och andra saker som har kommit i sista sekunden, helt oplanerat. Men om cirkus 1 ½ vecka är skiten över, och då lämnar jag även Klacken, vilket ska bli det absolut skönaste någonsin! Klacken har haft sina bra stunder, men själva skolan tycker jag faktiskt inte om alls. Men snart blir det Lugnet (antagligen) och det blir bäst! Längtar så jag nästan spricker haha =) Rätt sjukt att man kan längta till en skola egentligen, men så är det! Ska bli skitkul!


haha, när jag googlade på min skola så kom den här bilden upp som enda bilden typ, och det säger väl allt? Skittråkig skola!

men nu ska jag fixa med annat, ha det bäst! Hejdå!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: haha håller helt klart med ;D

haft en bra dag så här långt?

2010-05-30 @ 15:29:41
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: E M M A

sv: hehe så bra då ;)

jo samma här :)

2010-05-30 @ 15:52:28
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: nath

den där snön saknar man inte :P

2010-06-07 @ 23:09:17
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0