17:17 torsdag

Shue bree! nä skoja, fan va omogen jag är.......
iallafall, har spenderat dagen i skolan, hade musik, engelska, mediekommunikation och svenska! Det har gått ganska segt, och ett plus är ju att jag vaknade 10 min innan min buss skulle komma.. fast på nåt sätt hann jag med den ändå så jag kände mig typ som värsta ninjan! asballt ju hahah! Fast sen när jag kom till stan så hade falubussen redan åkt för typ 30 sekunder sen, och det var ju lite småsurt..
Musiken var ju lätt roligast, vi är i en grupp å spelar crushcrushcrush med Paramore :) asbra låt, man blir alltid så peppad när man hör dom? tokigt :D

förresten, lika bra att ta upp det.. Jag och Pontus är inte längre tsm, trots att vi älskar varandra och egentligen vill vara med varann. Men på slutet rann det liksom ut i sanden och det blev glesare mellan gångerna vi träffades, så ja, va ska man göra? vi tog det beslutet igår iallafall, och nu är det som det är. Kanske hittar vi tillbaka till varandra igen, man kan ju alltid hoppas att allt löser sig. Men tills dess får vi helt enkelt stå ut, och så får vi se va som händer sen. Jag älskar honom fortfarande och önskar verkligen att allt var lika bra nu som då. Men tiden får avgöra vad som sker, händer det att vi blir tsm igen så är det så. men blir det inte så, så ja.. va ska man göra åt det? men nu vet ni iallafall.


<''3

över till lite mer roligare grejer... sitter och funderar på hur man kan göra om sitt rum, och jag har världens toppidé haha :D kommer bli awesome, nästan lika awesome som saga så då fattar ni hur awesome det kommer bli! c001t! men säger ingenting förän det är klart hahah, hatar att avslöja saker innan det händer. så ni får vänta å se sen :D
nu ska jag plugga, fan va duktig jag är. ska göra tre svenska arbeten och ett engelska arbete. sen ska jag chilla resten av kvällen, pallar inte göra nånting ändå. slår nog på en film om jag orkar så gosar jag ner mig i sängen och checkar den, hasnice ;)
Ha det bäst people!



/aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0