nu får jag ge mig alltså

va är den här bloggpausen om liksom??? skittråkigt gjort av mig, som att jag bara "tjaa, jag vet inte vad jag ska skriva så jag ger upp helt å hållet!" nope, nu blire ändringar alltså! nu ska jag blogga som en liten gnu, fast antagligen så läser ingen men whatever (:
Sitter på datakunskapen just nu, och vi har gjort nån katt i illustrator. skitdrygt, ritstiftet som man använder bara krånglar och man orkar liksom inte. Känner att den här dagen kommer bli sjukt seg, men kvällen blir asbra! Cornelia fyllde sw33t 16 igår så det ska firas med tjejorna ikväll! treeevligt (: sen får vi se hur kvällen slutar, om jag får bestämma så drar jag bara hem och sover, så jäkla skönt. har fått aslite sömn dom senaste veckorna så jag är helt slut. Dessutom är jag typ sjuk men är ändå i skolan och far runt i borlänge, så jag får väl skylla mig själv. har inte varit en lugn stund alls och det har hela tiden varit något på gång. menmen, that's it. blir nog bra tillslut ändå (:
nu ska jag kolla fejjan lite, är typ den enda som är helt klar med den där katten så jag får lite "free time" på datorn. Rätt värt! Bilder från ikväll kommer, det kan jag garantera! dessutom finns det inga bilder uppe sen granny goes street, och det var ju typ 2 å en halv vecka sen! men det kommer sen (: ha det bäst så länge!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0