öhm

satt och tänkte att "nu ska jag fanimig blogga!". men sen kom det andra. Va tusan ska jag blogga om???
jag menar, jag satt hemma hela kvällen igår för att jag var galet trött och planerna för kvällen ändrades, och jag orkade inte bry mig om att leta upp nåt annat så jag satt hemma och blängde på film. Snackade väl lite med pontus också, och så käkade jag ostkrokar för typ tredje kvällen på rad, fan att man aldrig kan hålla sig ifrån sånt. aja :)

har varit i stallet hela morgonen, hjälpte evelina att släppa ut hästarna vid 8 imorse och sen pysslades det lite i stallet och efter det käkade vi frukost haha! sen sov vi nån timme, och sen kom johanna och väckte oss för då skulle vi rida ut hehe :) red runt berget, billy gasade på somfan och tyckte det var skitkul som vanligt! sen att vädret var hur jävla underbart som helst är ju också ett plus :D nästan 8 grader varmt sist jag kollade, härligt! :D tänker på i sommar när det blir p&l, är det jag som ska röja satan då eller?! ;) fan va fint!

nu ska jag slänga i mig nåt att käka, ska trots allt på dans snart och blir borta i typ 4 timmar. askul! :)
ha det BÄST ppl's!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0