can't waiiiiiiiit

jau, sitter här och längtar sönder tills lördag. Kreta, kan ni fatta?! Hur sjuuukt underbart blir inte det?! Stek på stranden, bad, snygga killar och FETAOST! Haha, jag och min fetaost. Kan int rå för att jag blivit helt kär i det :-P Hehe. Nemen, grymt härligt ska det bli iallafall att få lämna trista Sverige i en vecka. Hade hellre velat varit där längre, menmen, kan ju bli krångel å shit med skolan, så får vell stå ut helt enkelt. Det är ju en vecka iaf, så ska inte klaga ;-)

Det jag är i STORT behov av nu;
PENGAR! Har inte shoppat på hundra år känns det som. Och nya kläder behövs, i can tell u. Jaja, nu ska man fixa med nya skärmen, fick ju en sådan av farsan ;-)

xoxo
/ A

Kommentarer
Postat av: Staffan

Höddö, du har inte glömt nåt i den där uppräkningen...? Typ som fantastiskt sällskap...?

2009-08-26 @ 14:43:09
URL: http://sporre.blogg.se/
Postat av: Amanda

Staffan: Oj, glömde ju det viktigaste av allt! Haha ;-)

2009-10-07 @ 14:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0