Åh, underbara sommar.

Sommar, sommar, sommar.. Hur underbar är inte sommaren? Springa barfota i gräset, bli brun och få massvis med myggbett. För mig är det sommar. Jag skulle inget hellre än att vilja ha sommar heeela tiden, vintern kan gå någon annanstans tycker jag. Enda gången det ska vara snö, det är på julafton. Enligt mig iallafall. Förra året fick vi snö i oktober. Det är endast 3 månader kvar tills dess. Och om vi får snö om 3 månader, då går jag i ide. Det känns som att det var nyss som snön fattade tycke att stanna kvar där uppe. Jag vill inte ha snö i ett halvår till. Obegripligt hur man stod ut. Nej, för mig ska det vara sol, varmt och härligt! Sommaren är en undebar tid, och jag tycker man ska ta vara på den. Även om vi ofta har vår lilla 'svensk sommar' med regn och rusk, så ta dig tid att acceptera och förstå att vi borde vara glad för det lilla vi har.

Sommaren är kärlek.
Underbara tid :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig jag, pratade med en jobbarkompis som är från Brasilien, hon sa att när det är såhär blåsigt å regnigt där , då är det vinter... Ha en fortsatt skön sommar, vi ses.

Kram Netti

2009-07-16 @ 22:27:18
Postat av: Linnéa

Alal årstider är bra

man längtar bara så mycket och kalgar efter sommren men sen när den komme brukar jag längta efter hösten, haha

2009-07-17 @ 16:02:30
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0