Day 'N' Night

Denna dag började väääääldigt segt, vaknade, hoppade in i duschen och satte mig framför tv,n. Efter några timmars tv-tittande (det var en såndär no-lifer dag idag) gjorde jag mig iordning och så åkte vi in till Djurås och käkade pizza. Det är nog faktiskt det längsta jag kan beskriva min dag på. Hehe :-P
Kan berätta om gårdagen istället, vart ingenting skrivet när jag kom hem. Iallafall så var jag hem till Emma och firade henne med Matilda, Vea, Albin och Marcus. Det var trevligt, vi tjockade oss på tårta och massa sånt :-P Hehe. Hon vart nöjd över sina presenter också, och tur var vell det :-)

Tips om en grymt bra låt;
Hoffmaestro-Highwayman.
Nu vet jag ju att dom flesta redan har hört den, men kan inte sluta lyssna på den, hehe :-)

Puss på er!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0