hehu

För det första vill jag bara säga... FÖRLÅT för dålig uppdatering. Och det är inte bara dålig uppdatering, utan även Grymt dålig uppdatering. Men det finns skäl till det. Har nämligen haft fullt upp hela veckan. Tiden har bara runnit förbi och man känner att man knappt har tid till något överhuvudtaget.
Iallafall, min vecka har mest bestått av Matilda, men även Vea, Ralle, Eriksson, Jesper och säkert någon mer. Har även varit ner till Falun med Matilda och Sandra och träffat lite folk där, namnen har jag glömt, senil som man är. :-P Jaja, men trevligt har det varit. Tog mitt första dopp igår natt också , tyckte det var på tiden när sommarlovet nästan är slut, hehe :-)

Måste städa lite nu, men jag lovar att det kommer ett nytt inlägg inom kort!
/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

:D

2009-08-05 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0