nya tider nya chanser.

Go' Kväll ! Kändes nästan som att man skulle varit med på nåt nyhetsprogram där :-P
Haha aja, idag vaknade jag upp och såg solen stråla sitt underbara ljus in. Och va varmt det var! Herregud, svettades ju nästan ihjäl :-P Det var bara att slänga på sig shorts och linne och lunka in och käka frukost. Efter det åkte vi ner till Borlänge en vända och gick på kupolen. Matilda var ju med också, vi köpte presenter till Emma :-) 2 stycken+2 blommor vi hittade haha, Matilda och jag är så grymt lyckade ibland! Ska nog inte berätta vart vi hittade dom, men aja :-P
Efteråt åkte jag ner till stallet, åh som jag har saknat min älskling! Rund om magen har han blivit också, sötisen :-P han följde med mig runt när jag kollade så hagen var hel, hehe :-) Men hagen var hel, hästarna mådde toppen och nytt vatten har dom fått också! Så nu klarar dom sig för idag iallafall :-)

Nu ska jag duscha å sånt, ha det bäst!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0