hehu.




Idag får man sätta sig ner och ta det lugnt, iallafall tills klockan blir runt 4, då jag ska dra upp en sväng till stallet. Det är nämligen ridskoleavslutning för rideleverna, så jag+några till måste se till så att alla hästarna är framridna och klara tills de kommer. Får hoppas att vädret håller i sig, så det inte blir nå regn eller något annat tråkigt. Det räcker med att himlen är grå och har varit det i flera dagar nu+att det slutar aldrig blåsa! Jag tror solen har gått och gömt sig.
Menmen, solen kikar nog fram när den är redo för det. Hoppas det blir snart, för jag vill inte gå omkring och vara blekast i borlänge längre. ):

Igår var jag med Emma och Matilda. Vi kikade på film (The Mirrors och Bröllopsduellen). Hade höga förväntningar på The Mirrors, eftersom alla talat så väl om den, men snacka om att man vart besviken! Vart fanns spänningen? Vart fanns det där lilla extra? Och så en till sak, hur kan folk tycka att den är läskig? :o Förstår inte riktigt det där. Ska nog hyra nya filmer nästa vecka eller nåt. :)
Klippte mig ju igår också, vart inte så kort som jag trodde! Och glad är jag för det, men det känns skönt att ha fått topparna och luggen klippt.

Ha det gött, för det ska jag! :)

/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt med lov!



Hoppas det går bra på ridskola avslutningen iaf!



Det håret blev inte så kort men det var en snygg bild!

2009-06-12 @ 15:22:38
Postat av: Svar

Det gick finemang!

2009-06-12 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0