16:21




Den här dagen har spenderats i stallet!
Billybus har tappat en sko, så han fick stå hela helgen. Snacka om lyx! ;P
Det vart ingen ridning för Eva-Maria igår p.g.a Billys tappade sko, så jag red för henne idag istället, men med Salomon! (på bild)
Lite småseg, men annars är han en kanon häst! :)
Vi hoppade utan stigbyglar, man kände sig ganska stolt när man kom över hindret utan att nudda marken :P
70 cm hoppade vi som högst, inte så högt, men det dög bra, med tanke på vilka jätte skutt Salomon brukar få till. :)

Måste berätta lite om gårdagens kväll också!
Var meningen att jag, Matilda, Vea, Emma och Ralle skulle sova i tält, men det hela slutade med att Matilda, Vea, Ralle och Jesper sov där :P
Jag och Emma var smarta, så vi gick hem till mig och sov istället för att vakna upp kall som en snögubbe. :)
Ja, kvällen började segt, men slutade lyckat, så tack alla för en trevlig kväll! :)
Nu ska jag göra mig iordning och åka till mormor och morfar, dom har varit gifta i hela 40 år idag!
Så ett grattis till dom! :)

Ha det bäst!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0