Ännu en dag som sjukling.

Ännu en dag har passerat, och också idag har en sjuk amanda legat nerbäddad framför tv,n. Men nu är man på bättringsvägen, och det är ju positivt iallafall!
Det blir Stockholm ändå imorgon, gladare än gladast är jag för det! Och Matilda kunde inte följa med, så Cotten hänger på istället! :) Trevligt trevligt! Hoppas bara min röst har kommit tillbaka tills dess, haha :P

Idag har jag blivit 100 kronor rikare, haha, mamma lovade mig det om jag dammsugade lite, så vad gör man inte för lite pengar? Speciellt när man ändå ska shoppa i huvudstaden imorgon! Så det blir att gå upp tidigt tidigt, men det spelar inte så stor roll för min del, har sovit till efter 11 de senaste dagarna, så lite omväxling gör ingenting just nu :)
Menmen, nog snackat om det.

Hade inte så mycket att säga denna dag, så nu ska jag gå ner och kolla om maten är klar, min mage skriker för tillfället!
Så ha det bra alla!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0