Godmorgon!



Godmorgon alla bloggläsare!
Är närapå nyvaken, och har ätit en rejäl frukost, mums :)
Senare blir det en tur till stallet, ska rida ut med Sandra :)
Trevligt trevligt.
Efter det ska jag rensa tankarna lite och ta med mig Loke ut och springa runt älven. Underbart :)
Har precis beställt fler piercingsmycken, längtar tills de kommer! :)

Förresten, ett grattis till min käre far som fyller 39 idag. Grattis grattis!

Kort inlägg, kommer eventuellt ett till ikväll :)
Så tills dess, ha det bra!

/ A

Kommentarer
Postat av: Stefan Persson

Tack för den hälsningen min vackre dotter

Kram pappa

2009-05-16 @ 22:15:45
Postat av: Oscar

Snygg bild det var på dig! Grattis till din pappa

2009-05-29 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0